Obrazy w marketingu są naszą specjalnością, dlatego chętnie dzielimy się praktycznymi wskazówkami na ich temat. W końcu obrazy są równie ważne jak sam opis produktu. Warto o nie zadbać zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej. Aby pomóc Wam polepszyć jakość obrazów, przygotowaliśmy serię artykułów na ten temat. Wierzymy, że dzięki nim Wasze kampanie staną się atrakcyjniejsze, i w rezultacie zyskacie nowych klientów.
Przedstawiamy drogę do idealnego feedu produktowego
Zdjęcia produktów są zazwyczaj pierwszą rzeczą, która klient widzi (zaraz po cenie;)).
Niska jakość obrazów, długi czas ładowania lub ich brak mogą zniechęcić nawet najbardziej entuzjastycznego kupującego. Warto więc tych błędów unikać.
Pobierz infografikę w formacie .pdf do wydrukowania
Audyt obrazów feedu
Pierwszym krokiem ku polepszeniu kampanii jest regularne przeprowadzanie audytu. Dzięki temu szybko i efektywnie wyłapiecie wszelkie problemy w waszym feedzie.
Problem nie musi wynikać z zawartości Waszej strony.
Każda porównywarka cenowa rządzi się swoimi prawami. Każda ma inne wytyczne co do tego jak wyglądać powinny obrazy prezentowanego e-sklepu.
Czasem problemem może być na przykład znak wodny, a w innym przypadku niewłaściwy format. zdjęcia.
Audyt w Feed Image Editor
Wśród zalet FIE audyt jest niewątpliwie jednym z najważniejszych atutów .Dzięki niemu znajdziesz błędy i rozwiązywania dla nich. W nadchodzących tygodniach będziemy omawiać poszczególne błędy z osobna i dzielić się z Wami najlepszymi praktykami w ich korygowaniu.
Jak zrobić pierwszy krok?
Feed Image Editor to aplikacja dzięki której Twoje reklamy wybiją się na tle konkurencji. Posiada ona wiele przydatnych funkcji i pomoże odkryć problematyczne obrazy w zaledwie kilka kliknięć.
A tymczasem zapraszamy do zapoznania się z naszym kolejnym artykułem. Rozwiązujemy w nim rozwiązaniem jeden z najpoważniejszych problemów - brakujące obrazów w pliku danych.
Zapraszamy!
Spis wszystkich postów z serii:
#10 Pozycja i rozmiar produktu na zdjęciu
#11 Jakość obrazu
#12 Inne błędy
Add new comment