Na drodze do idealnych obrazów feedu pokazaliśmy Ci już jak możesz wyszukać brakujące obrazy lub poradzić sobie z błedami 403, 404 i 500.
Dzisiaj natomiast zajmiemy się naprawieniem trzeciego najpopularniejszego problemu z obrazami w reklamach. Dzisiaj przyjrzymy się bliżej co zrobić, kiedy obrazy są zapisane w niewłaściwym formacie i podpowiemy jak Feed Image Editor pomoże Ci ten problem rozwiązać.
Skorzystaj z filtrów na stronie Produkty
Podobnie jak w poprzednich dwóch instruktażach przede wszystkim musimy wyszukać obrazy, których obrazy są zapisane w niewłaściwych formatach. Aby to zrobić skorzystaj z filtrów na stronie Produkty.
W polu Grupa wybierz Produkty z błędem i potwierdź przyciskiem Filtruj.
Po odfiltrowaniu zalecamy edycję adresów URL tych produktów, tak aby wskazywały standardowe pliki graficzne. W razie potrzeby, usuń oryginalne pliki ze swojego serwera.
Formaty nieobsługiwane przez systemy reklamowe
Kryteria obrazu produktu różnią się w zależności od systemu reklamowego i towarów. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuły na dole strony. Poznasz wiele praktycznych informacji.
Ten artykuł jest uzupełnieniem informacji na temat uzupełniania zdjęć w reklamach.
Jednak dobra reklama to więcej niż istniejące zdjęcia, tak więc w kolejnym artykułach skupimy się na tym, jak możesz polepszyć zdjęcia pod względem technicznym i merytorycznym.
Zapraszamy do lektury!
Add new comment