Aby się reklamować w porównywarkach cenowych lub innych systemach reklamowych, należy dopasować rozmiar obrazu do wytycznych.
Rozmiar obrazów jest jednym z częstszych problemów w dopasowywaniu feedu sklepu pod wymagania porównywarek. Dzisiaj pokażemy wam jak wyszukać problematyczne rozmiary oraz jak je zmodyfikować.
Jak wybrać optymalny rozmiar obrazu?
Pierwszym krokiem aby stworzyć idealne feedy, jest podjęcie decyzji do których systemów mają być one dopasowane. Regulamin różni się pomiędzy systemami, tak więc i wymagane rozmiary obrazów mogą być różne.
Feed Image Editor dostosowuje rozmiar wybranych zdjęć produktów do potrzeb systemów reklamowych. Wybierz te na których będziesz się reklamować, a następnie użyj FIE aby dopasować do nich obrazy.
Prawidłowy format obrazu
Aby stworzyć format dla konkretnego systemu reklamowego wykorzystaj funkcję Format. Funkcja ta umożliwia wybór wielu formatów dla konkretnych systemół. Wybierz czy chcesz reklamować na Ceneo czy Facebooku i pozwól aby Feed Image Editor automatycznie dopasował obrazy do wymagań platfromy.
Pamiętaj, - zmiany w pliku produktowym nie wpływają na oryginalne obrazy.
Niestandardowy format
Jeśli lista FIE nie zawierała formatu, którego szukasz, możesz go dodać.
Stworzysz go wchodząc w Ustawienia w podsekcji Format. Nazwij go, określ wymiary rozmiaru, a następnie zapisz.
Zwróć uwagę na rozmiar produktu
Rozmiar obrazu to jednak nie wszystko. W kolejnych artykułach opowiemy o tym jak zmieniać rozmiar produktu na obrazie.
Jeśli produkt na zdjęciu jest zbyt mały lub niskiej jakości - nie będzie dobrze wyglądać. Może to zniechęcić klientów do zakupów. Pokażemy Ci, jak sobie z tym poradzić w następnym artykule!
Add new comment